Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Overigens zijn de meeste producten van ons die u koopt in een digitale vorm. Mocht u de bestanden niet kunnen openen, kijk dan naar de meest gestelde vragen. Deze vind u onderaan in het contactfromulier

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via deze pagina of te mailen naar info@2winadvies.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Laat het ons weten als u niet tevreden bent. Wij doen ons best om onze dienstverlening zo goed als mogelijk te laten aanpassen aan uw wensen. U helpt ons door aan te geven waar we onze diensten op kunnen verbeteren. Nu reeds dank voor uw medewerking.

Team 2WinAdvies